di/23/jul/2019 : 15 : 29

Nieuws:

Mede mogelijk gemaakt door Pro Google & SKYE DESIGNS
Even wat leuks bekijk het ARCHIEF voor veel leuke weetjes.

POLLUX

Gestart door willem visser, wo/21/okt/2015 : 22 : 06

Vorige topic - Volgende topic

willem visser

zo/31/mrt/2019 : 00 : 43 #230 Laatste wijziging: zo/31/mrt/2019 : 00 : 53 door willem visser
FOTOREPORTAGE VAN DE STAMPOTTENVAART MET DEELNEMERS VAN DIVERSE SCHEEPVAARTMAATSCHAPIJEN

GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE

Coaster W.

Willem,

Heb je nog wel tijd gehad om een pilsje te nemen en een stampotje te nuttigen. Man wat een pracht rapportage heb je gemaakt. Vele die niet mee waren hebben nu spijt.
Het was een zeer geslaagde trip en voor herhaling vatbaar. Dus de spijt op tanten let op het word weer op het forum bekend gemaakt.
Vrg Coaster
Eens kom je er achter dat het leven eindig is
Gebruik je tijd daarom verstandig. Laat een IEDER in zijn WAARDE

Hubertus

Pracht foto reportage.  Vroeger kostte je dat een paar agfa rolletjes.   Vrg Hub

Huub.

Een mooie reportage Willem. Ik ben blij dat ik de reis heb meegemaakt het was de moeite waard .

M.vr.gr. Huub Dofferhoff

Jan de Jong

Jan de Jong

wil.van.halteren

willem heel mooi nu toch een beetje mee kunnen genieten  bedank.
ik weet wat ik gemist heb .
ik zie gerrit niet op de reportage ?? of kijk ik er ver langs .
WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG EN WIL WIL WEL

willem visser

Hoi Wil, Gerrit stond er wel bij hoor, maar hij was deze keer een beetje incognito.
Ik hoop dat je er misschien een volgende keer er ook bij kan zijn.

Gerrit met zijn zoon en schoondochter
GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE

KeesvH

Alle POLLUX Vrienden bedankt voor de mooie reakties op de Stamppotvaart 2019.
De overleggroep zal op zeker hun best doen om het gebeuren voort te zetten in goed overleg met de eigenaar van de STORTEMELK.
                     Groet, Kees

KeesvH

Beste Mensen,
Het lukt Piet Roozing en mij nog steeds pollux mensen op te sporen die nog nooit contact hebben gehad op de een of andere manier met het pollux gebeuren - sterker nog ' men had geen weet van het bestaan'van een organisatie.
Tot ons genoegen ook een paar nieuwe contacten uit de jaren 60/61.
Voor dat wij een Koopvaardijvaart 2020 gaan voorbereiden op de Stortemelk is het idee ontstaan om weer een lichtschip dag te organiseren op de Lv TEXEL in den Helder voor de Koopvaardij Vrienden dit jaar.
Lukt het dit jaar niet meer dan zeker volgend jaar met elkaar.
Wij houden jullie op de hoogte !! :smiley_typing: groet, Piet en Kees

KeesvH

27 juni 2019 een schitterende vaartocht gemaakt met 85 leden van "Zeemanshoop" op de Stortemelk.
 Waaronder een aantal 'Stamppot'gezichten(oud zeevarende)of ze er geen genoeg van kunnen krijgen.
 En ook een pollux man van de lichting 1950 - de volgende 'stamppot' zal ook hij er zeker bij zijn waren
 de woorden op de gangway bij het verlaten van de Stortemelk.
 Een beren gezellige tocht met een voortreffelijke "blauwehap"die smaakvol door alle aanwezige werd
 genuttigd.
 Veel verhalen en info uitgewisseld met de aanwezige voor de volgende 'stamppotvaart'van de Vrienden
 van de Koopvaardij.
 Bij leven en welzijn zullen vele van ons elkaar in 2020 terug zien aan boord van de Stortemelk, zowel
 Kroonvaarders, Zeemanshoop leden en pollux vrienden.

met een maritieme groet, Kees :smiley_typing: